sobota, 30 kwietnia 2011

Spaghetti z kurczakiem

Od dłuższego czasu szukałam ciekawego przepisu z suszonymi pomidorami, bo takowe już dawno kupiłam i czekały na swoją kolej. I znalazłam w majowym numerze "Soli i Pieprzu". Danie smaczne, a co ważne bardzo szybkie w przygotowaniu. Co prawda w tym całym weekendowym zamieszaniu zapomniałam posypać potrawki parmezanem, mimo iż go specjalnie dziś kupiłam, a i tak jedzonko było pyszne. Polecam
Składniki (na 4 małe porcje)
  • 300 g piersi z kurczaka
  • 6 suszonych pomidorów w oleju
  • 2 łyżeczki posiekanego rozmarynu
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • 150 ml bulionu z kury
  • 1/4 łyżeczki musztardy
  • 400 g spaghetti
  • sól, pieprz
  • 2 - 3 łyżki startego parmezanu
Filety z kurczaka umyć, osuszyć papierowym ręcznikiem i pokroić w cienkie paski. Pomidory osączyć i pokroić w paski, wymieszać z rozmarynem i dusić ok. 3 min na rozgrzanej w patelni oliwie.

Dodać mięso, które należy smażyć aż się przyrumieni. Wlać bulion i dodać musztardę, gotować ok. 10 min. na małym ogniu. Następnie dodać śmietanę , wymieszać, chwilę jeszcze gotować. Doprawić solą i pieprzem.


Międzyczasie makaron ugotować al dente. Polać sosem, posypać parmezanem, udekorować rozmarynem.
Smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...